KERESKEDELMI ÉS JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK – NEDES s.r.o.
Kereskedelmi feltételek a végfelhasználók számára (végfelhasználó - fizikai személy):
Termékeink iránt való érdeklődése esetén kérjük írja meg a lakcímét, mely alapján informálni tudjuk, hogy a NEDES megy kereskedelmi partnerünknél tudja megvásárolni az árucikket.
Kersekedelmi feltételek céges partnerek számára (cégek, viszonteladók) – Nedes s.r.o.:
Nagykereskedelmi áron való vásárlás feltétele a cég vagy magánvállalkozói regisztráció bemutatása. Természetesnek vesszük a teljes adatok mint a számlaszám, kontakt személy, szállítási cím, telefon, E-mail cím megadását. Új vásárló esetén ragaszkodunk az utánvéthez vagy az előlegszámla alapján való előre fizetéshez. Munkaszüneti napokat kivéve a vásárló a 13:00 óráig leadott rendelését 48 óra (2 munkanap) múlva megkapja
Megrendelés módja:
- B2B
- E-mail formályában: objednavka@nedes.sk vagy az objednavkacz@nedes.sk
A megrendelésen szerepeltesse:
- Cég megnevezése a pontos címmel, esetleg a felelős személy nevével
- Cg., adószám
- Telefonszám
- Bankszámlaszám (IBAN, Swift)
Szállítási feltételek:
- Áru vásárlása – a minimális mennyiség csomagolásának értékétől függően. Kérjük vásárlóinkat, hogy árut az árlistában feltüntetett csomagolás típusa alapján rendeljenek és vegyék figyelembe a minimális rendelhető mennyiséget.
2. Vásárlás/szállítás módja:
- raktárról való személyes átvétel - készpénzes vagy esetleges átutalásos fizetés. Minimális vásárolandó mennyiség nettó 13 000 Ft értékben. .
- Csomagküldó szolgálattal való szállítás esetén – előlegszámla kifizetése vagy utánvét esetén. Ebben az esetben nettó 13 000 - 39000 Ft értékhatárok közt csomagolási költség kerül megállapításra nettó 1 300 Ft értékben. Nettó 39000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes.
Fizetési feltételek:
- Új vásárló esetén az első három megrendelés ellenértékét előlegszámla kifizetésével vagy utánvéttel kérjük kiegyenlíteni.
- A kiállított számla késedelmes kifizetése esetén a teljes összeg 0,05%-át penalizáljuk minden egyes késedelmi napért.
- Minden vásárló a registráció alkalmával be kell mutassa a cégkivonatot vahgy magánvállalkozói bizonylatát.
Reklamációs feltételek:
-
- Általános megállapítás:
- A Nedes s.r.o. reklamációs feltételei egyetértésben vannak a polgári törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezéseivel: ďalej len OZ - zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, vrátane poslednej novely zákon č.150/2004 Z.z. IDE A , zákon č. 634 / 1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákon č. 455 / 1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov.
- Minden árucikkre mely 1. 4. 2004 április 1. után volt eladva vonatkozik a 24 hónapos jótállás. A 1.5.2017 május 1. után eladott, LED diódát is tartalmazó termékekre társaságunk ( NEDES s.r.o.) . 36 hónapos jótállást biztosít.
- A jótállásra való jogosultság pozitív elbírálása esetén az ezzel járó költségeket a szállító fél vállalja. Ellenjező esetben a költségek a vásárlót terhelik.
- Reklamációt a vásárló mindig írásos formában közli a vásárlásról szóló számla/dokumentum bemutatásával.
- Jótállási időn belül keletkezett meghibásodás reklamációja:
Reklamáció esetén a vásáró köteles felvenni a kapcsolatot az üzletközővel, vagy egyenesen a szállítóval. Az üzletkötő átveszi a vásárlótól a pontosan kitöltött aláírással és pecséttel ellátott reklamációs ívet valamint a reklamáció tárgyát képező árucikket. Az üzletkötő átadja a szállítónak aki azt megvizsgálva és elbírálva legkésőbb 30 napos határidővel válaszol. A reklamáció pozitív elbírálása után a kifogásult terméket megjavítva vagy újra cserélve visszajuttatja, esetleg az árát jóváírva beszámítja a következő vásárlásnál.
A NEDES s.r.o. fenntartja a jogot az árváltoztatásra. Kérdéseiket, észrevételeiket, panaszaikat és nem utolsó sorban megrendeléseiket kérjük írásban küldjék címünkre
NEDES, s.r.o.
Hlavná 35
91921 Zeleneč
email: nedes@nedes.eu
Hibátlan termék visszaadása
Hibátlan termék raktárra való visszaadása esetén cégünk a termék teljes nettó árából kiindulva 10% manipulációs kültséget, valamint a szállító/csomagküldő cég aktuális díjszabása szerinti szállítási költséget számol fel.
Reklamációs előírások a végfelhasználónak.
A NEDES, s.r.o. v Zelenči, Hlavná 35, 91921, székhellyel Gg.: 46257691, adószáma: SK2023295054, továbbiakban mint eladó kijelenti, hogy reklamációs rendje öszhangban van az ide vonatkozó polgári törvénykönyv rendelkezéseivek (továbbiakban PT - 40/1964 sz. törvény. és .felujított változata a 150/2004 sz. értelmében), valamint fogyasztóvédelmi törvény 634 / 1992 sz. törvény és 455 / 1991 sz törvény rendelkezéseivel.
I.cikkely – bevezető rendelkezések
Az eladó felelősséggel tarozik a vevővel szemben az eladott termékei hibáiért, amely az áru átvétele után jótállási idő alatt nyilvánul meg (a továbbiakban: garancia)
A jótállási idő 24 hónap. Ha a felhasználás időtartama nincs másképpen megjelölve a termék csomagolásán vagy a hozzá mellékelt utasításokon, akkor a jótállási idő nem ér véget ezen időszak lejárta előtt.
A vásárló az árut az átvétele után ellenőrzi!
Ha a vevő tapasztalja/észreveszi, hogy a leszállított áruk hibásak, nyilvántartást készít a hibáról és igazolja az áruk eredetét (okmánnyal dokumentálja okmánnyal a termék beszerzését az eladótól)
A panasz/reklamáció elintézésének joga az eladó NEDES s.r.o. panaszosztálya: Hlavná 35, 91921 Zeleneč, telefon + 421 915 738 136, e-mail: nedes@nedes.sk
II. cikkely - Panaszkezelés
A panaszosztály azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül dönt a vásárló panaszának az eladóval szemben történő megfelelő alkalmazásáról. A hiba szakszerű felméréséhez szükséges időt ez az időszak nem tartalmazza. A panaszosztály nyilvántartást vezet a beérkezett panaszokról.
A panaszokat, beleértve a hibák elhárítását is, a panaszkezelőnek indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül kell kezelnie, kivéve, ha a vevővel hosszabb időtartamról állapodnak meg
Ak sa jedná o vadu, ktorú je možné odstrániť, má kupujúci právo, aby bola riadne a včas odstránená a reklamačné oddelenie má povinnosť vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Abban az esetben ha ez egy hiba elhárítható, akkor a vevőnek joga van arra ezen hiba megfelelő legrövidebb időben történő eltávolításhoz. A panaszosztály köteles indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani a hibát.
Ak ide o vadu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohol byť kúpený tovar riadne využívaný ako tovar bez vady, má kupujúci právo, aby mu reklamačné oddelenie tovar vymenilo alebo môže odstúpiť od zmluvy.Abban az esetben ha a meghibásodás nem javítható/eltávolítható, megakadályozza, hogy a megvásárolt áru hibátlan termékként rendeltetésszerűen felhasználásra kerüljön a vevőnek joga van arra, hogy a terméket a reklamációs osztály kicserélje vagy elállhat a szerződéstől.
III. cikkely - a garancia hatálya
Az áruk hibáinak felelősségéből eredő, a garancia hatálya alá tartozó jogok lejárnak, ha azokat nem a garanciális időszak alatt gyakorolják.
Az eladó nem felel a hibákért ha a meghibásodást bizonyíthatóan normál kopás vagy helytelen használat okozza
- abban az esetben ha nem voltak betartva a szakszerű összeszerelés feltételei illetve akkor ha az összeszerelést nem képesített cég vagy személy végezte,
- sérült (megsértett) védőpecsétek és matricák esetén
- az áruk olyan módon és feltételek mellett történő felhasználásával, amelyek jellemzőikben nem felelnek meg az áruk dokumentációjában meghatározott paramétereknek
- hiányos vagy nyilvánvalóan megváltoztatott dokumentumok - garancialevél, vásárlás igazoló számla, igazolás - benyújtásával
A jótállás nem vonatkozik:
- hibákra amelyek mechanikus behatásra (leejtés), elektrostatikus kisülés vagy természeti csapás által keletkeznek
- hibákra amelyek helytelen használatból a kezelési útmitató nem betartásából vagy karbantartás hiányából keletkeznek
- hibákra melyek az elfogadott ide vonatkozó normában meghatározott eltérő elektromos hálózatba való bekötés esetén keletkeznek
VI. cikkely - Áruk visszaküldése
Abban az esetben, ha az árut a vevő visszaküldi a NEDES s.r.o. raktárába az áru teljes nettó nek 10% -át kitevő kezelési díjat, valamint az áruk visszaszállításáért nettó 4 EUR díjat számíthatnak fel..
V. cikkely - záró rendelkezések
Tieto vyhlásené reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku a tvorí ich prílohu, pokiaľ nie sú priamo v kúpnej zmluve dohodnuté iné individuálne reklamačné podmienky. Ezen jótállási feltételek érvényesek minden távszerződéssel kötött adásvételi szerződésre is és azok mellékletét képezik, kivéve, ha más egyedi reklamációs feltételekről közvetlenül az adásvételi szrződés rendelkezik.
A Polgári Törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen panaszeljárási rendelkezésekkel szemben, ha azok ellentétesek velük.
Ezen reklamációs feltételeket az eladó NEDES s.r.o. 2019. augusztus 1-jén vezette be illetve tette közzé a www.nedes.sk , hogy minden vásárlónak lehetősége legyen együttműködési szerződés megkötése előtt megismerkedni azok tartalmával.